Back
-10%

Alpakka Forte 714, Lys denim melert – Dale Garn

kr69.00 kr62.10

FIBERINNHOLD: 80 % alpakka, 20 % nylon

VEKT OG LØPELENGDE: 50 gram = ca 133 meter

STRIKKEFASTHET: 26-27 masker i glattstrikk på pinne nr 2,5-3 = 10 cm eller 25 masker i glattstrikk på pinne nr 3,5 = 10 cm

ANBEFALT PINNESTØRRELSE:  2,5 – 3 og 3,5

GARNFAKTA: Produsert i Peru

Tomt på lager

Varenummer: AF-714 Kategorier: , Stikkord: , ,
Beskrivelse

Beskrivelse

Alpakka forte er et forsterket alpakkagarn i 80 % alpakka og 20 % nylon som kommer i fine, melerte fargetoner. Garnet er like mykt og behagelig som ren alpakka, og fargene blir spesielt vakre i alpakkafiber.

Vi anbefaler Alpakka Forte til både gensere, jakker og skjørt, og det er nydelig til fint tilbehør, samt tynnere sokker og strømper. Garnet er selvsagt til barneklær som skal tåle røff bruk og slitasje.

  • Ullvugge 30 °C 
  • Vrenges før vask
  •  Bruk vaskemiddel for ull/silke
  •  Bruk ikke skyllemiddel
  •  Tørkes flatt

Bli den første til å vurdere “Alpakka Forte 714, Lys denim melert – Dale Garn”