Utsolgt

Alpakka Tweed Classic 124, Lys Sjøgrønn – DSA

kr76.00

FIBERINNHOLD: 50 % alpakka, 30 % merinoull og 20 % Donegal

VEKT OG LØPELENGDE: 50 gram = ca 110 meter

STRIKKEFASTHET: 22 m i glattstrikk på pinne 4 = 10 cm

ANBEFALT PINNESTØRRELSE: 4

GARNFAKTA: Produsert i Peru

Tomt på lager

DIBS - Payments made easy
Varenummer: ATC-124 Kategorier: , Stikkord: , ,
Beskrivelse

Beskrivelse

Alpakka Tweed CLASSIC er en tynnere variant av populære  og i samme garnkvalitet med et klassisk, rustikt tweed-preg. Garnet er like mykt og behagelig som alle våre andre alpakkagarn. Garnet kommer i mange flotte farger, inspirert av naturens fargespill.

Tips! Plagg i Alpakka Tweed CLASSIC blir myke og behagelige, og garnet er supert til både sjal, skjerf, vanter, pulsvanter, luer og annet tilbehør. Det er lett å strikke med og egner seg til plagg til både baby, voksne og barn.

Alpakka Tweed CLASSIC blir flott til alle typer aran- og flettestrikk, struktur- og hull­mønster og er dessuten til koftemønster, islendere og andre klassiske strikkeplagg.

NB! Alpakka Tweed CLASSIC har samme strikkefasthet som Sterk og Alpakka Wool CLASSIC og oppskriftene kan brukes om hverandre.

Hver gang du kjøper garn fra Du Store Alpakka, støtter du Mirasolskolen i Peru.

NB! Strikkefastheten som er oppgitt på banderolen er kun veiledende. Husk at du alltid skal følge strikkefastheten som er oppgitt i oppskriften.