Alpakka Wool 508, Sartrosa – DSA

kr69.00

60 % fineste alpakka 40 % ren, ny ull. Produsert i Peru.

Strikkefasthet: 27 m i glattstrikk på pinne 3 = 10 cm. 50 gram = ca 166 meter.

Kun 9 på lager

DIBS - Payments made easy
Varenummer: 508 Kategorier: ,
Beskrivelse

Beskrivelse

Alpakka Wool egner seg ypperlig til lette og finere bruksplagg. Garnet har beholdt alpakka fiberens mykhet og slitestyrke, mens ull sørger for god elastisitet og fin struktur. Når du velger Alpakka Wool får du holdbare plagg som passer til både baby, barn og voksne. Alpakka Wool finnes i mange flotte farger fra nøytrale naturtoner og sarte pasteller til klare, friske nyanser og fine retrofarger.

TIPS: Alpakka Wool egner seg svært godt til koftemønster og andre klassiske strikkeplagg, men er like flott til etter, struktur- og hullmønster. Plagg i Alpakka Wool passer til både inne- og utebruk, og garnet er mykt og godt til både sjal, skjerf, vanter, pulsvanter, luer og annet tilbehør. Garnet egner seg også til toving.