Fat Faerytale 799, Rose – DSA

kr89.00

FIBERINNHOLD: 100 % alpakka

VEKT OG LØPELENGDE: 50 gram = ca 100 meter

STRIKKEFASTHET:  13 m i glattstrikk på pinne 6 = 10 cm

ANBEFALT PINNESTØRRELSE: 6

GARNFAKTA: Produsert i Peru

På lager

Varenummer: FF-799 Kategorier: , Stikkord: , ,
Beskrivelse

Beskrivelse

Fat Faerytale er en tykkere, litt chunky utgave av klassikeren Faerytale. Begge er i 100 % børstet alpakka, superlett og silkemykt som en pusunge. Fat Faerytale er eventyrlig lett, bløtt og føles supermykt mot huden. Fargene er speilet mot Big Sterk og Faerytale slik at du kan leke deg med flere garn og strukturer i samme plagg, eller strikke flere plagg plagg ton-i-ton.

TIPS: På grunn av den lette og luftige tråden, blir plagg strikket i dobbelt garn ekstra flott – enten med dobbel Fat Faerytaleeller blandet med noen av våre andre garn. Man får fantastisk flott resultat med Fat Faerytale i mønsterstrikk sammen med Big Sterk – eller strikk med en tråd av hver..

Hver gang du kjøper garn fra Du Store Alpakka støtter du Mirasolskolen i Peru.

Bli den første til å omtale “Fat Faerytale 799, Rose – DSA”