Kidsilk Erle 0010, Hvit – Dale Garn

kr169.00

FIBERINNHOLD: 56 % mohair, 26 % silke og 18 % ull

VEKT OG LØPELENGDE: 50 gram = ca 325 meter

STRIKKEFASTHET: 18 masker i glattstrikk på pinne nr 5,5 = 10 cm

ANBEFALT PINNESTØRRELSE:  5,5

GARNFAKTA: Kidsilk Erle er produsert i EU/Romania

Tilgjengelig som restordre

Varenummer: KE-0010 Kategorier: , Stikkord: , ,
Beskrivelse

Beskrivelse

Kidsilk Erle er et luftig, børstet mohairgarn i luksusklassen som blir til lekre, florlette og myke plagg.

Bruk det enten alene eller prøv å strikke det sammen med andre garnkvaliteter. Enten lagt dobbelt, som mønstereffekt sammen med et rundspunnet ullgarn eller alpakka. Husk at den oppgitte strikkefastheten er veiledende, og at du kan strikke Kidsilk Erle med tynnere eller tykkere pinner alt etter hvilket resultat du ønsker.

  •  Ullvugge 30 °C
  •  Vrenges før vask
  •  Bruk vaskemiddel for ull/silke
  •  Bruk ikke skyllemiddel
  •  Tørkes flatt

Bli den første til å omtale “Kidsilk Erle 0010, Hvit – Dale Garn”