Back

Lille Lerke 4425, Rosa – Dale Garn

kr63.00

FIBERINNHOLD: 53 % merinoull, 47 % bomull

VEKT OG LØPELENGDE: 50 gram = ca 142 meter

STRIKKEFASTHET: 26 masker i glattstrikk på pinne nr 3 = 10 cm eller 28 masker i glattstrikk på pinne nr 2,5 = 10 cm

ANBEFALT PINNESTØRRELSE:  2,5 – 3

GARNFAKTA: Dale Lille Lerke er produsert i EU/ Italia

På lager

Varenummer: 4425 Kategorier: ,
Beskrivelse

Beskrivelse

Lille Lerke er et mykt og slitesterkt helårsgarn i fin merino-bomulls-blend, og en tynnere utgave av Lerke. Her er et godt garn til finere strikkeplagg og når ren ull er for varmt. Lille Lerke er supert til topper, jumpere, kardigans, gensere og kofter både til voksne og barn, og egner seg til både strikking og hekling.

Vi anbefaler Lille Lerke til alle typer babyklær og babytepper også.

NB! Lille Lerke har to veiledende strikkefastheter avhengig av bruksområdet og hvilken type plagg du strikker. Husk at det er strikkefastheten som er oppgitt i oppskriften du skal følge.

• Ullvugge 30 °C
• Bruk vaskemiddel for ull/silke
• Bruk ikke skyllemiddel
• Tørkes flatt

Bli den første til å vurdere “Lille Lerke 4425, Rosa – Dale Garn”