Garnpakke: Cafélue & skjerf

Vrangbordlue har vært strikket i utallige varianter og farger. Dette er vår versjon til damer, strikket i en herlig kombinasjon av Erle og Alpakka Forte. En skikkelig trendy lue som gjør at du vil føle deg stilig selv på iskalde vinterdager. 

Størrelse: One size (dame)

Strikkefasthet lue: 16 m = 10 cm

Strikkefasthet skjerf: 15 m = 10 cm

Pinneforslag:

  • Rundpinne 40 cm nr 4,5 og 5
  • Strømpepinner nr 5 (kan også være litt tykkere eller tynnere, brukes kun til å felle inn toppen av lua)
  • Rundpinne 60 cm nr 6 til skjerfet

Garn: Strikkes med dobbelt garn, en tråd av hver kvalitet:

  • Erle fra Dale Garn, 56 % mohair, 26 % silke, 18 % ull. 50 g = 325 m.
  • Alpakka Forte fra Dale Garn, 80 % alpakka, 20 % nylon. 50 g = 133 m.

Fargekoder:

  • Kanel: Erle 2846 (Kanel), Alpakka Forte 702 (Currygul melert)
  • Grønt: Erle 9038 (Blågrønn), Alpakka Forte 713 (Lys Sjøgrønn melert)
  • Lyng: Erle 9037 (Mørk Syrin), Alpakka Forte 712 (Lavendel)

Garnmengde lue: 1 nøste av hver kvalitet

Garnmengde skjerf: 

  • Erle: 2 nøster
  • Alpakka Forte: 4 nøster

Dette produktet kan bare kjøpes av medlemmer av Knitting Innas kundeklubb. Logg inn på "Min konto" for å få tilgang til dette produktet.
Kategorier: , Stikkord: ,

Bli den første til å omtale “Garnpakke: Cafélue & skjerf”