Garnpakke: ByFin-kofte (Samstrikk 2020)

Fra: kr984.00

ByFin-kofte er ĂĽrets design fra Samstrikk med Bystrikk 2020. Kofta strikkes ovenfra og ned, og har rundt bĂŚrestykke. Den har forhøyning i nakken, strikket ved hjelp av GSR – German Short Rows. Forhøyningen gir god passform pĂĽ utringningen, men om man ikke ønsker den, kan den utelates. Merk at dette designet kommer ogsĂĽ i genser – den finner du her. 

Størrelser: S-M-L-XL-XXL-XXXL

Hel lengde: Ca 58-60-62-64-66-66 cm midt bak, inkl halskant og forhøyning i nakken

Ermelengde: Ca 45-46-47-48-49-50 cm 

Overvidde: 95-101-108-115-122-129 cm

Strikkefasthet: 25 m = 10 cm

Husk at pinnestørrelse kun er veiledende. Det anbefales ü strikke en prøvelapp for ü sikre at strikkefastheten blir riktig.

Pinneforslag:

  • Strømpepinner nr 3 og 3,5 (evt. rundpinner 25 eller 30 cm)
  • Rundpinne 40 og 80 cm nr 3 og 3,5
  • Rundpinne 80 cm nr 3

Garn: Alpakka Forte fra Dale garn, 80 % alpakka, 20 % nylon. 50 g = 133 m.

Garnmengde:

  • Bunnfarge: 8-9-10-10-11-12 nøster
  • Mønsterfarge 1: 2-2-2-2-3-3 nøster
  • Mønsterfarge 2: 1 nøste
  • Mønsterfarge 3: 1 nøste

Fargekoder latte beige kofte:  

  • Bunnfarge: Latte beige melert (701)
  • Mønsterfarge 1: GrĂĽsvart melert (710)
  • Mønsterfarge 2: Lys Sjøgrønn melert (713)
  • Mønsterfarge 3: Curry gul melert (702)

For flere fargekoder – scroll ned til under «Kjøp»-knappen.

TIPS: Søk opp hashtag #samstrikkmedbystrikk pü Instagram for ü se alle de lekre plaggene fra Samstrikk med Bystrikk 2020.

Merk at fargene til hovedbildet er forhündsvalgt under. Velg størrelse for ü fü opp korrekt pris. Etter du har valgt størrelse kan du ogsü bytte ut de fargene du ønsker.

Fargekoder lys grü kofte: 

  • Bunnfarge: Lys grĂĽ melert (716)
  • Mønsterfarge 1: Skoggrønn melert (727)
  • Mønsterfarge 2: Maisgul melert (718)
  • Mønsterfarge 3: Lys Sjøgrønn melert (713)

Fargekoder curry gul kofte: 

Merk at dette er en kofte fra teststrikk, og noen av mønsterfargene er byttet litt om pü enkelte border i forhold til diagram. Fargekodene som er brukt er Currygul melert (702), Grüsvart melert (710), Lys Denim melert (714) og Natur (711).

Fargekoder vürgrønn genser:

  • Bunnfarge: VĂĽrgrønn melert (706)
  • Mønsterfarge 1: Latte Beige melert (701)
  • Mønsterfarge 2: GrĂĽsvart melert (710)
  • Mønsterfarge 3: Lys Sjøgrønn melert (713)
Frakt- og leveringsbetingelser

Frakt og eks.gebyr er for tiden 59 NOK. 99 % av vĂĽre forsendelser blir pakket innen 1 virkedag og sendt med Bring. Leveringstider varierer noe avhengig av hvor i landet pakken skal sendes til, men den totale leveringstiden ligger pĂĽ 3-5 arbeidsdager.

Nedlastbare produkter Nür du kjøper en strikkeoppskrift fra Knitting Inna AS vil du motta en nedlastingslink pü e-post. Nür kjøpet er fullført, vil du motta bekreftelse pü e-post med en link der du kan laste ned oppskriften. Denne sendes ut automatisk etter at betalingen er hündtert, og noen ganger havner den i spamboksen, sü husk ü sjekke der ogsü. Hvis du registrerer en kundekonto nür du sjekker ut, vil du ogsü finne dine oppskrifter pü Min konto.