Garnpakke: Ingeborgjakke

Størrelser: S-M-L-XL-XXL

Hel lengde: 58-60-64-69-71 cm (midt bak)

Ermlengde: 46-47-48-50-52 cm

Overvidde: 92-96-105-114-123 cm

Strikkefasthet: 27 m = 10 cm

Husk at pinnestørrelse kun er veiledende. Det anbefales å strikke en prøvelapp for å kontrollere at strikkefastheten stemmer. Oppgitte mål på det ferdige plagget forutsetter riktig strikkefasthet.

Pinneforslag:

  • Strømpepinner nr 2,5 og 3
  • Rundpinne nr 2,5 og 3
  • Liten rundpinne nr 3

Garn: Alpakka Wool fra Du Store Alpakka, 60 % fineste alpakka, 40 % ren ny ull. 50 gr = 166 m.

Garnmengde:

  • Bunnfarge: 6-7-8-9-10 nøster
  • Mønsterfarge 1: 1 nøste
  • Mønsterfarge 2: 1 nøste
  • Mønstefarge 3: 1 nøste

NB! Fargene til den grønne jakken er forhåndsvalgt under. Du kan skifte ut alle fargene om du ønsker.

TIPS! Klikk på bildene for å få opp andre fargekoder. Vi gjør oppmerksom på at der også finnes bilder av koften og genseren for å vise fram fargekombinasjonene. 

Bli den første til å omtale “Garnpakke: Ingeborgjakke”