Garnpakke: Ingeborgkofte

Størrelser: S-M-L-XL-XXL

Hel lengde: 56-58-60-62-64 cm midt bak

Ermlengde: 47-47-47-48-49 cm

Overvidde: 91-97-106-114-122 cm

Strikkefasthet: 27 m = 10 cm

Husk at pinnestørrelse kun er veiledende. Det anbefales å strikke en prøvelapp for å kontrollere at strikkefastheten stemmer. Oppgitte mål på det ferdige plagget forutsetter riktig strikkefasthet.

Pinneforslag:

  • Strømpepinner nr 2,5 og 3
  • Rundpinne 60 eller 80 cm nr 2,5 og 3
  • Rundpinne 40 cm nr 3

Garn: Alpakka Wool fra Du Store Alpakka, 60 % fineste alpakka, 40 % ren ny ull. 50 gr = 166 m.

Garnmengde:

  • Bunnfarge: 6-7-7-8-9 nøster
  • Mønsterfarge 1: 2-2-2-2-3 nøster
  • Mønsterfarge 2: 1 nøste
  • Mønsterfarge 3: 1 nøste

NB! Fargene til den rustfargede koften er forhåndsvalgt under. Du kan skifte ut alle fargene om du ønsker.

TIPS! Klikk på bildene for å få opp andre fargekoder. Vi gjør oppmerksom på at noen av bildene er av Ingeborgjakke. Ingeborgjakken har mønsterbord nede, mens Ingeborgkofte har mønsterbord på brystet.

Bli den første til å omtale “Garnpakke: Ingeborgkofte”