Garnpakke – Emmalue

Størrelser: 2-4 år, 5-9 år, 10-14 år, dame

Strikkefasthet: Ca 18 m pr 10 cm

Anbefalte pinner:

  • Liten rundpinne (40cm) nr 4 og 5
  • Strømpepinner til felling.
  • Evt.den størrelse pinner du må bruke for å få riktig strikkefasthet.

Strikker du løst må du kanskje gå ned i pinnestørrelse.

Garn: Big Sterk, DSA – 40 % fineste alpakka, 40 % merinoull og 20 % nylon. 50 gram = ca 80 meter

(Merk at luen på bildet er strikket i Cotinga fra Dale Garn. Dette garnet har gått ut av produksjon og derfor har vi erstattet alle våre luer strikket i Cotinga med Big Sterk, som har samme strikkefasthet)

Garnmengde:

  • Ca 1,5 nøste til 2-4 år, 5-9 år
    Ca 2 nøster til 10 – 14 år, voksen.

Siden garnmengden er 1,5 – 2 nøster for alle størrelser, selges denne garnpakken med 2 nøster.

NB! Vi minner om at selve mønsteret er digitalt, og må lastes ned som pdf.  Når kjøpet av Emmalue er fullført, vil du motta bekreftelse på e-post med en link der du kan laste ned oppskriften. Denne sendes ut automatisk etter at betalingen er håndtert, og noen ganger havner den i spamboksen, så husk å sjekke der også.

Bli den første til å omtale “Garnpakke – Emmalue”