Nyhet!

Garnpakke: Janneckegenser

Rangert 4.50 av 5 basert på 2 kundeomtaler
(2 kundeomtaler)

Vi gjør oppmerksom på at denne garnpakken selges uten mønster. Mønsteret til Janneckegenser er kun tilgjengelig i den nye #BYSTRIKK-boken. Ønsker du å kjøpe boken finner du link til bokhandel på kvitteringen for dette kjøpet. 

Denne dama har du kanskje sett på TV. Hun er en av de flotteste og tøffeste damene jeg vet om. Hun har lenge vært glad i Knitting Inna-genserne, og til slutt fant vi ut at vi måtte designe en genser sammen, slik at hun fikk drømmegenseren sin. Modellen er lang i både ermer og bol for et «baggy» uttrykk, men dette kan selvfølgelig justeres etter eget ønske. Alle delene strikkes frem og tilbake.

Størrelse: S/M – L/XL

Hel lengde: 62-67 cm

Ermlengde: 53-55 cm eller ønsket lengde

Overvidde: Ca 106-116 cm

Strikkefasthet: 12 m = 10 cm

Husk at pinnestørrelse kun er veiledende. Det anbefales å strikke en prøvelapp for å kontrollere at strikkefastheten er riktig. Oppgitte mål på ferdig plagg forutsetter at strikkefastheten stemmer.

Pinneforslag:

  • Rundpinne 60 eller 80 cm nr 7 og 9
  • Rundpinne 40 cm nr 7

Garn: Strikk med en tråd av hver garntype:

  • Tynn Alpakka fra Du store Alpakka, 100 % fineste Alpakka. 50 g = ca 167 m.
  • Pus fra Du store Alpakka, 70% baby alpakka, 17 % acryl, 13 % polyamid. 50 g = 100 m.

Garnmengde:

  • Pus: 9-11 nøster
  • Tynn Alpakka: 5-6 nøster

Fargekoder Rød Genser:

  • Pus: 4018
  • Tynn alpakka: 199

Fargekoder Grønn Genser:

  • Pus: 4014
  • Tynn alpakka: 144

Kategorier: , Stikkord:
Omtaler (2)

2 omtaler for Garnpakke: Janneckegenser

  1. Rangert 5 av 5

    Britt Solveig Sjømæling

    👍😍

  2. Rangert 4 av 5

    Britt Solveig Sjømæling

    Veldig greit!

Skriv en omtale

Frakt- og leveringsbetingelser

Frakt og eks.gebyr er for tiden 65 NOK. Våre forsendelser blir pakket og sendt innen 1-2 virkedager med Posten. Leveringstider varierer noe avhengig av hvor i landet pakken skal sendes til, men den totale leveringstiden ligger på 3-5 arbeidsdager.