Nyhet!

Garnpakke – Snøballvotter (2 par)

Rangert 4.00 av 5 basert på 1 kundeomtale
(1 kundeomtale)

Å få små barn til å beholde vottene på ute i leik, er ofte en utfordring, da mange barnevotter er så tykke og stive at det hindrer dem i å bruke hendene som de vil. Snøballvotter er derimot ypperlige for både store og små. De er forholdsvis tynne, men siden de er lett tovet, holder man seg god og varm selv om de skulle bli litt våte.

Størrelser: 6-12 mnd, 1-2 år, 3-5 år, 6-8 år, 10-12 år, Dame

Strikkefasthet: Ikke viktig. Plagg som skal toves skal strikkes svært løst, så tykkere pinner kan også brukes.

Pinneforslag: Strømpepinner nr 4

Garn: Alpakka Wool fra Du Store Alpakka. 60 % fineste alpakka, 40 % ren ny ull.

Fargekoder: 

Bunnfarger: 506 (brun melert), 528 (lysmint), 527 (varm rosa), 502 (lys grå)

•Mønsterfarge: 501 (natur)

Garnmengde:

Bunnfarge: 1 nøste

Mønsterfarge 1: En liten rest

Merk at garnpakken inneholder nøster til 2 par votter. Du kan velge forskjellig bunnfarge på de 2 parene, men mønsterfargen må være den samme.

Når kjøpet av Snøballvotter er fullført, vil du motta bekreftelse på e-post med en link der du kan laste ned oppskriften. Denne sendes ut automatisk etter at betalingen er håndtert, og noen ganger havner den i spamboksen, så husk å sjekke der også.

Omtaler (1)

1 omtale for Garnpakke – Snøballvotter (2 par)

  1. Rangert 4 av 5

    Anne-Grethe Wøyen

    Fine/artige votter

Skriv en omtale

Frakt- og leveringsbetingelser

Frakt og eks.gebyr er for tiden 65 NOK. Våre forsendelser blir pakket og sendt innen 1-2 virkedager med Posten. Leveringstider varierer noe avhengig av hvor i landet pakken skal sendes til, men den totale leveringstiden ligger på 3-5 arbeidsdager.