Snøballhefte med garn (votter, sokker, lue)

Rangert 5.00 av 5 basert på 1 kundeomtale
(1 kundeomtale)

Garnpakken inneholder mønster og garn til enten 2 par sokker til barn, eller ett par til ungdom/voksen, samt garn til ett par votter og en lue. Votter og lue har altså samme garnforbruk i alle størrelser.  

  • Snøballvotter: 

Størrelser: 6-12 mnd, 1-2 år, 3-5 år, 6-8 år, 10-12 år, Dame

Strikkefasthet: Ikke viktig. Plagg som skal toves skal strikkes svært løst, så tykkere pinner kan også brukes.

Pinneforslag: Strømpepinner nr 4

Garn: Alpakka Wool fra Du Store Alpakka. 60 % fineste alpakka, 40 % ren ny ull.

  • Snøballue: 

Størrelser: 0-1 år, 2 år, 4 år, 6 år ,9-12 år, dame

Strikkefasthet: 27 m = 10 cm

Anbefalt pinnestørrelse:

  • Liten rundpinne nr 2,5 og 3
  • Strømpepinner nr 3

Garn: Alpakka Wool fra Du Store Alpakka. 60 % fineste alpakka,40 % ren ny ull. 50 g = ca 166 m.

  • Snøballsokker: 

Størrelser: 2-4 år, 6-8 år, 10-12 år, dame

Strikkefasthet: 25 m = 10 cm. 

Pinneforslag: Strømpepinner nr 3,5

Garn: Sterk, fra Du Store Alpakka, 40 % fineste alpakka, 40 % merinoull, 20 % nylon. 50 g = 137 m.

Når kjøpet av Snøballheftet er fullført, vil du motta bekreftelse på e-post med en link der du kan laste ned oppskriften. Denne sendes ut automatisk etter at betalingen er håndtert, og noen ganger havner den i spamboksen, så husk å sjekke der også.

Omtaler (1)

1 omtale for Snøballhefte med garn (votter, sokker, lue)

  1. Rangert 5 av 5

    Ruth Starheim

    Superfornøyd

Skriv en omtale