Oppskrift: CANARIJAKKE, dame

kr55.00

Størrelser: XS/S-M/L

Hel lengde: 63-68 cm

Ermlengde: 47-49 cm

Overvidde: 97-107 cm

Strikkefasthet: 16,5 m = 10 cm

Anbefalte pinner:

-Rundpinne 60 cm nr 5 og 5,5

-Rundpinne 80 cm nr 5 og 5,5

Husk å gå ned i pinnestørrelse om du strikker løsere enn oppgitt strikkefasthet.Man må regne med at denne type strikk (riller) siger et par cm. Jo løsere plagget er strikket, jo mer siger det.

Garn:

-Bunnfarge: Tynn Alpakka fra DSA 100 % alpakka. 50 g = 167m.

Mosegrønn melert nr: 185. Garnmengde: 7-8 nøster

-Air fra DSA, 78 % suri-alpakka og 22 % nylon. 25 g = 235 m.

Mosegrønn nr: DL 117. Garnmengde: 5-6 nøster

Strikk med en tråd av hver garntype.

Vår modell har på seg str XS/S og ermene er flerfarget nederst. Disse fargene er benyttet nederst på ermene (ca 0,5 nøste av hver):

Tynn Alpakka: Blåmelert nr 177 og Lys grå melert nr 114

Air: Natur nr DL 101

Canarivest

I mønsteret får du også instrukser om hvordan gjøre om Canarijakken til en nydelig vest.

Når kjøpet av Canarijakke er fullført, vil du motta bekreftelse på e-post med en link der du kan laste ned oppskriften. Denne sendes ut automatisk etter at betalingen er håndtert, og noen ganger havner den i spamboksen, så husk å sjekke der også.

Beskrivelse

Beskrivelse

[av_sidebar widget_area=’Under Products’]

Bli den første til å vurdere “Oppskrift: CANARIJAKKE, dame”

Frakt- og leveringsbetingelser

Frakt og eks.gebyr er for tiden 65 NOK. Våre forsendelser blir pakket og sendt innen 1-2 virkedager med Posten. Leveringstider varierer noe avhengig av hvor i landet pakken skal sendes til, men den totale leveringstiden ligger på 3-5 arbeidsdager.