Julekalender fra Bystrikk

kr199.00

Bli med på vår nye julekalender i år. Hver dag mellom 1. og 24. desember vil du få tilsendt et mønster fra #BYSTRIKK-universet, og som vanlig har vi noe fint til hele familien. Mens du teller ned til julaften håper vi å kunne inspirere deg til flere nye strikkeprosjekter fremover. ?

I tillegg får du samme dag en rabattkode der du får 20 % rabatt på garnet til det aktuelle mønsteret. Kanskje får du sikret deg nok arbeid for både romjula og starten på det nye året? ?

Pris: Kr 199,-

Påmeldingsfrist: 30. november

Vilkår:

  • Man må melde seg på før 1. desember for å delta.
  • De 24 oppskriftene blir plukket fra hele #BYSTRIKK-universet – både fra alle 4 bøkene, samt mønster som ikke har vært publisert i bøker. Der vil komme oppskrifter til hele familien, både småstrikk og plagg, samt noe til hunden.
  • Mønster blir tilsendt hver morgen på e-post med nedlastingslink. I samme e-post vil du motta en rabattkode der du får 20 % rabatt på garnet til det aktuelle mønsteret samme dag. Husk å velge bort mønsteret i garnpakken når du kjøper garnpakken, ellers vil du bli belastet for mønsteret.
  • Dersom du tidligere har avregistrert deg for å motta e-poster fra Knitting Inna, må dette aktiveres igjen. Hvis ikke du gjør dette vil du heller ikke motta de 24 oppskriftene. Du kan når som helst melde deg av Knitting Inna´s mailingliste når du har mottatt alle oppskriftene.
DIBS - Payments made easy
Kategori: