Superbundle: Grete / Gudrun / Oskar-serien (pdf)

kr199.00

TIDSBEGRENSET SUPERTILBUD! ?

De neste 48 timene tilbyr vi nesten alle strikkeoppskriftene fra vår populære Grete / Gudrun / Oskar-serie i en superbundle! ?

For kun kr 199,- får du 15 oppskrifter fra de bestselgende #BYSTRIKK-bøkene. I tillegg får du en rabattkode der du får 20 % rabatt på garnet til alle garnpakkene. ?

Disse oppskriftene får du:

  • Gretekofte (dame)
  • Gretegenser (dame)
  • Gretelue & votter (dame)
  • Gudrungensere (barn)
  • Gudrunkjole (barn)
  • Gudrunkofte (barn)
  • Gudrunlue & votter (barn)
  • Oskargenser (herre)
  • Oskargenser (8-16 år)
  • MiniOskar (6 med – 6 år)
  • Oskarlue & votter (ungdom og voksen)
  • Arthurgenser (hund)

Vilkår:

  • Alle oppskriftene blir tilgjengelig for nedlasting som pdf via linker på kvitteringen etter fullført kjøp.
  • Rabattkoden varer i 7 dager fra kjøpstidspunkt.
  • Rabattkoden lastes ned fra kvitteringen. Du må altså kjøpe denne oppskriftspakken først, for å få tilgang til rabattkode for kjøp av garn.
  • For å benytte seg av rabattkoden for kjøp av garn må man kjøpe selve garnpakken til de respektive design. Husk å velge bort mønster i garnpakken, ellers blir man belastet for mønster.
  • Rabattkoden til garn kan ikke kombineres med andre rabatter og tilbud i nettbutikken.
DIBS - Payments made easy
Kategori: