Trend

DETTE er sommerens hotteste strikketrend!

image

Gå sommeren i møte med en supertrendy cardigan!

Skal vi tro motemagasinene (og de har vel rett innimellom), så er det strikkede cardigans som gjelder i sommer! Månedens utgave av Elle har gitt spalteplass til Michael Kors sin strikkede cardigan, og i følge bladet er lange cardigans supertrendy akkurat nå!

Den omtalte cardiganen selges ferdigstrikket til den nette sum av 1595 amerikanske dollar!!! Nedsatt til «kun» 797,50 USD. Se flere bilder av den her. Og selv om den koster mer enn 2 måneders matbudsjett, så må vi innrømme at vi er hodestups forelsket i denne versjonen!

Men heldigvis finnes der alternativer for de som ikke er helt klar for å blåse 13.000 kroner for en strikket genser.

Hvorfor ikke strikke din egen selv, til en brøkdel av prisen? Sjekk ut disse lekre designene fra Knitting Inna!

Canarijakke

DreamsInna Jacket

Og hvis du handler mønster OG garn hos vår samarbeidspartner Woolspire, så får du i tillegg 10 % rabatt på handelen!

Woolspire er Skandinavias største strikkebutikk på nett og har det største utvalget av kvalitetsgarn og alt annet du trenger til prosjektene dine!

Klikk på bildene over for å komme til det aktuelle mønsteret, eller klikk her for å lese mer om Canarijakka og klikk her for å lese mer om Innas Drømmejakke.

Du sendes videre til vår samarbeidspartner Woolspire – husk å  bruke rabattkode «Inna» når du sjekker ut, for å få 10 % rabatt!

Ha en deilig sommer!