Luestrikk fra #BYSTRIKK
Bystrikk

Luestrikk fra #BYSTRIKK – Bla i den nye boka!

I DAG KOM DEN – den nye boken vår Småstrikk med #BYSTRIKK, og i morgen går de aller første forsendelser til butikker og til deg som har forhåndsbestilt.  🌟 

Den siste uka har vi delt smakebiter fra boka og i dag er ingen unntak. I dag tar vi for oss mange av luene som finnes i boka. Luestrikk er kjempegøy, og en av mine store favoritter i denne boka er det nye designet Hatlalue (og sokker). Det som er så gøy med luer er at man kan strikke en lue i hver farge og garnkvalitet, og du har uendelige muligheter av tilbehør til ethvert antrekk. 🌟 Vi har tidligere vist bilder av Gretelue og Gudrunlue som kommer redesignet i denne boken. Under finner du enda flere bilder og beskrivelse av flere av lueoppskriftene i Småstrikk med #BYSTRIKK.

Hvis du ikke har bestilt boka enda kan du gjøre det hos de fleste bokhandler. Hos Ark.no får du både nettrabatt og fri frakt! Forhåndsbestill her: https://www.ark.no/boker/Ingunn-Myklebust-Smastrikk-med-Bystrikk-9788293551294.  😍

Herregud så vi gler oss!! 💃🏼 VI håper dere også er spente og klare for årets julegavestrikk når boka kommer i hus! 🎄 Vi blir kjempeglad om du legger igjen en kommentar helt nederst. 

Hatlalue

Sett til både dame og herre oppkalt etter stedet jeg vokste opp. Å bo i Hatlane var trygt og godt, og jeg har mange gode minner derfra. Dette settet er strikket i det nydelige melerte garnet Alpakka Forte, og her kan man prøve ut morsomme fargekombinasjoner. En perfekt gave til noen man er glad i.

Luestrikk med #BYSTRIKK

Cafélue

Vrangbordlue har vært strikket i utallige varianter og farger. Dette er vår versjon til damer, strikket i en herlig kombinasjon av Erle og Alpakka Forte. En skikkelig trendy lue som gjør at du vil føle deg stilig selv på iskalde vinterdager.

Luestrikk fra #BYSTRIKK

Marenlue

Stilig lue og skjerf strikket i supermykt pusegarn – i friske farger. På pinne 7 går det faderlig fort – og du kan strikke både til deg selv og vennene dine.

Luestrikk fra #BYSTRIKK

Oskarlue

Ny lue til herre og ungdom, basert på mønsteret til Oskargenseren. Denne kan du selvsagt bruke sammen med den otte genseren eller som en kul lue til andre antrekk.

Luestrikk fra #BYSTRIKK

Nellylue

Dette søte settet har tvillingsøsteren min, Marie, laget. Settet er oppkalt etter nevøens lille jente, Nelly. Lua kommer i størrelser fra baby og opp til 4 år, og den minste kan også passe til babydukken.

Ingunnlue

En redesignet klassiker i nytt garn, som vi absolutt ikke kunne la være å ha med når vi skulle lage småstrikk. Mammaen min har alltid lært barna: «Man skal ikke sette igjen ett hjerte …» Her får du derfor Ingunnlue og hals i nye farger. Like stilig til mann som til dame. Strikk gjerne et matchende sett til hele familien.

Alpelue

En alpelue blir aldri feil. Denne klassiske fasongen gir et lite touch av Frankrike, og blir garantert poppis blant småpiker. Enda et mønster fra min tvillingsøster. Velg mellom 3 border / strukturer på kanten av lua, og fargen kan selvsagt tilpasses etter ønske.

Bystrikklue

Bystrikklua har samme struktur som den populære Bygenseren vår. Strikk et par til hele familien. I denne boka har vi laget en hel serie i denne strukturen, både lue, votter og sokker.

Luestrikk fra #BYSTRIKK

Streetlue

Streetlue får du både til herre og barn. Lua strikkes i tøft Tweed-garn, og om du ønsker, kan du strikke et stilig skjerf eller en hals som matcher.

Småstrikk med #BYSTRIKK

One thought on “Luestrikk fra #BYSTRIKK – Bla i den nye boka!

  1. Bente Fjærli Eidsmo sier:

    Flotte mønster