Anegenser
Nyheter

Nytt design fra Bystrikk: Anegenser

Nytt design og garnpakke i nettbutikken: #ANEGENSER 😍

Anegenser er vår versjon av raglan med fletter, og det er vår kjære Torill som har hatt idéen og utviklet oppskriften. Genseren er strikket nedenfra og opp, og er strikket høyere bak i nakken ved hjelp av forkortede rekker (kan sløyfes).

Strikkes i nydelige og myke Hexa fra Du Store Alpakka. På de to genserne du ser i dette innlegget har vi brukt fargene 930 (Oliven) og 911 (Sand). Dette blir garantert en ny favoritt ❤️

Medlemmer i vår nye kundeklubb får denne uken 20 % rabatt på Hexa og fri frakt! Medlemstilbudet gjelder til den 30. september og ingen rabattkode er nødvending. Husk at du må melde deg inn før du gjennomfører kjøpet, samt være innlogget, for å benytte deg av medlemsfordelene. 💫

I nettbutikken får du 14 farger å velge mellom. Finn din favoritt under! Og legg gjerne igjen en kommentar nederst – hvilken farge liker du best?

Hexa 925, Mørk Oliven – DSA

kr99.00
Kjøp

Hexa 914, Svart – DSA

kr99.00
Kjøp

Hexa 931, Rust melert – DSA

kr99.00
Kjøp

Hexa 916, Lys Grå – DSA (På lager 24.04)

kr99.00
Kjøp

Garnpakke: Anegenser

Velg alternativ

Hexa 941, Lys Denim – DSA

kr99.00
Kjøp

Hexa 910, Natur – DSA

kr99.00
Kjøp

Hexa 938, Lys Sjøgrønn – DSA

kr99.00
Kjøp

Hexa 937, Lavendel – DSA

kr99.00
Kjøp

Hexa 936, Dus Aprikos – DSA

kr99.00
Kjøp

Hexa 933, Denim – DSA

kr99.00
Kjøp

Hexa 932, Gul – DSA

kr99.00
Kjøp

Hexa 930, Oliven – DSA

kr99.00
Kjøp

Hexa 923, Turkis – DSA

kr99.00
Kjøp

Hexa 919, Rosa melert – DSA

kr99.00
Kjøp

2 kommentarer om “Nytt design fra Bystrikk: Anegenser

  1. Anne Langås Johannessen sier:

    Hvor kan man få kjøpt oppskrift på anegenser? Er oppskriften i en bystrikk bok? Evnt hvilken!

    1. #BYSTRIKK sier:

      Heisann Anne, Anegenser er helt ny og finnes dessverre ikke i noen bok 🙂 Mønsteret er kun tilgjengelig som garnpakke i nettbutikken. 🙂