Alettegenser
Nyheter

Slik ser vår nye Alettegenser ut!

Endelig er den klar 🌟 Den nye Alettegenseren er strikket i de nydelige melerte fargene i Alpakka Forte! Det er samme genseren jeg hadde på meg sist på God Morgen Norge. 💜 Vi har alle fargene i nettbutikken – 23 delikate farger å velge mellom.

Noe av det kjekkeste vi vet er å leke med farger og med den nye Alettegenseren er det virkelig duket for nye, unike og delikate fargekombinasjoner. Selve mønsterdiagrammet kommer fra Alettekjole til barn som min tvillingsøster laget til Enda mer #BYSTRIKK.

Den nye genseren kommer i 2 versjoner. Denne nyeste garnpakken er strikket i Alpakka Forte fra Dale Garn, mens den andre versjonen som kom for noen uker siden er strikket i Faerytale fra Du Store Alpakka. Ettersom disse to garntypene har forskjellig strikkefasthet, vil oppskriftene også være forskjellige.

Se alle bildene under, og klikk deg inn nederst for å sette sammen dine favorittfarger. Tips: Alle fargekodene finner du om du klikker deg videre inn i nettbutikken. 🌟

Dette må vel være vinterens must have?

Alettegenser i Alpakka Forte

Alettegenser i Faerytale